Viewing profile - chelski

Ssak
User avatar
chelski
Newbie

chelski
Ssak
User avatar
Newbie

Contact chelski

User statistics

Member For:
Status:
Joined:
8 months ago
Last active:
11 minutes ago
Total posts:
74 | Search user’s posts
(0.05% of all posts / 0.28 posts per day)
Most active forum:
Dopalacze sklepy
(19 Posts / 25.68% of user’s posts)
Most active topic:
R*-EAG*E.i* Ktos cos o nich wie?
(10 Posts / 13.51% of user’s posts)
Reputation:
19 [ View details | ]
  • chelski’s recent activity
    Replies
    Date
  • Tianeptyna
    @HarryPottet, dzięki za odpowiedź, na pewno spróbuję, muszę tylko dr'a przekonać że potrzebuję ale z moim CV nie powinno być trudno 😉
    6 Replies
    Last post 1 day ago
  • MDPHP
    To byłoby coś, umieć tak wyznaczyć sobie czas a jeszcze lepiej ilość i się tego trzymać. Niestety, w moim przypadku to niemożliwe, nie kontroluję nawet wilczego apetytu, kawy, papierosów, to już są zaburzenia psychiczne na które niby się leczę, grubsza sprawa. Ogólnie przy tym co było teraz jest bardzo dobrze, niebo a ziemia. Ale kiedy coś mam potrafię walnąć strzała mimo że boję się i nie wiem czy go przeżyję, no niestety.
    82 Replies
    Last post 6 days ago
  • MDPHP
    Dzięki, ale niestety musiałem spaść poniżej dna żeby teraz żyć jak człowiek mniej więcej, waliłem MDPHP i ze 4 różne gówna na raz w kabel i byłem generalnie śmieciem i pasożytem, teraz coś tam żyję ale co kilka miesięcy wjeżdżają RC niestety i powraca wspomnień czar, strzykawki i igły walają się wszędzie. Ogólnie materiał chodzi mi po głowie cały czas ale większość czasu udaje mi się ograniczyć do zwiedzania forów i przeglądania asortymentu sklepów.
    82 Replies
    Last post 1 week ago
  • MDPHP
    Haha barszcz już z niejednej opresji ratował, to prawda. O neuroleptykach nie pomyślałem a sam się nimi ratowałem w czasach nieludzkich ciągów na alfach i ogólnie RC stimach, to i benzo z alkoholem. A teraz biorę disulfiram, RC tykam parę razy na rok, popalam cbd i jeszcze żyję.
    82 Replies
    Last post 1 week ago
  • Tianeptyna
    Ktoś doświadczył wpływu na koncentrację, pamięć, kojarzenie itp.? Podobno lek pomaga na takie problemy, w tym u degeneratów.
    6 Replies
    Last post 1 week ago
  • MDPHP
    @Bevier, jak to aplikowałeś i co ważniejsze, jak to przeżyłeś? W uj benzo, alko?
    82 Replies
    Last post 1 week ago
  • che*i**lplan*t.*et
    @Bnz, dzięki za info i fotki, właśnie jestem w trakcie wybierania zagranicznego vendora i twój post pomógł mi podjąć decyzję, pozdro.
    31 Replies
    Last post 3 weeks ago
  • x***ject.prv.pl
    Ależ ambitny projekt, zazdro.
    8 Replies
    Last post 3 weeks ago
  • Najlepszy sposób do vapo PORADNIK
    Na folii marnuje się towar plus człowiek truje się aluminium, z żaróweczki największe strzały.
    19 Replies
    Last post 3 weeks ago